internet

    Ερωτήσειςinternet
    tasos asked 3 years ago

    Σε συνεχεια του περασμένου email που έστειλα η εγκατάσταση έγινε στο σαλόνι και όχι στο δωμάτιο όπως σας είχα πει και το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω καθόλου σήμα στο δωμάτιο το οποιο είναι σε απόσταση 5 μέτρον.

    1 Answers
    panayiotisppanayiotisp Staff answered 3 years ago

    Καλησπέρα Τάσο, Η εγκατάσταση του μόντεμ της PrimeTel τοποθετείται στην κεντρική πρίζα τηλεφώνου του υποστατικου σας (στη περίπτωση σας η κεντρική πρίζα βρίσκεται στο σαλόνι).

    Αν για κάποιο λόγο θέλετε να έχετε τις υπηρεσίες μας σε μια διαφορετική θέση, ή τον υπολογιστή ή/και την τηλεόραση σε διαφορετικό δωμάτιο, παρακαλώ όπως  επικοινωνήσεις  με έναν ηλεκτρολόγο για να κάνει τις απαραίτητες τροποποιήσεις στην καλωδίωση, έτσι ώστε να μεταφέρετε το μοντεμ σε διαφορετική θέση. 
    Οσον αφορά το ασύρματο δίκτυο: Παρακαλώ ελέγξετε αν το μοντεμ δεν παρεμβάλλεται απο άλλες συσκευες γύρω του (όπως άλλες ηλεκτρονικές ή ηλεκτρικές συσκευές). Σιγουρευτείτε ότι το μόντεμ δεν βρίσκεται σε πρίζα τύπου πολύπριζο άλλα απ’ευθείας στην πρίζα του τοίχου.  
     
    Αν παρ’ όλες τις ενέργειες συνεχίζετε να παρουσιάζεται το ίδιο θέμα παρακαλώ καλέστε μας στην τεχνική υποστήριξη του τηλεφωνικού μας κέντρου στο 133